Páginas

2010/01/28

Soinu edizioa

CD -tik mp3 ra pasatu



Audacityrekin soinu edizioa

http://www.lbarroso.com/downloads/tutoriales/audacity.htm

mp3 tik CD ra grabatu




Wav motako artxibo bati pisua kentzeko prozedura

Jarraitu dokumento honek dioena

Wav motako artxiboak erabili behar dira, adb, powerpoint batean musika txertatzeko

Proposaturiko jarduera:
  • Musika CD batetik mp3 bat sortu
  • mp3 hori editatu. Erabiltzaile aurreratuentzat ahotsa eta soinua batera sartu dezakezue
  • mp3 hori zip formatoan gorde
  • Korreoz bidali Jose Luis Arreseri
    ______

  • Arazoak badituzue komentatu eta zuen galderak egin.
  • Komentatzeko ez duzue erregistratu beharrik, baina zuen izena zein den jakitea gustatuko litzaidake. Egin klik hemen komentatzeko

6 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar
  2. Izaskun Iturralde naiz eta tutorialetan ez dut aurkitzen nola grabatu nire ahotsa.
    Ipuin bat irakurri behar dut eta soinu dokumentu bat sortu gero geletan entzun ahal izateko.
    Lagunduko didazue?
    Aurretik eskerrak emanez agurtzen zaituztet

    ResponderEliminar
  3. Kaixo Izaskun, ea lortzen dugun!!

    Lehendabizi mikrofonoa ekipoek duten aho arroxan sartu behar duzu. Berrietan bozgorailuetan ere badu sarrera mikroa sartzeko.

    Gero audacity programa ireki beharko zenuke. Programaren goiko aldean, botoi batzuk daude erreproduktoreek ekartzen dituzten ohiko botoiekin, play, aurrera, atzera, pause... ba, hor botoi gorri bat dago. Hori zanpatu, eta grabatzen hasten da. Mikroa ongi balego, momentu hortan hasiko litzateke zure ahotsa grabatzen.

    Hortik ateratzen den soinu artxibo hori, mp3 bezala exportatu eta hor izango duzu zure ahots hori edozein tokitan erabiltzeko.

    Zalantza gehiago badituzu, berriz idatzi.

    Ondo izan

    Jose Luis Arrese

    ResponderEliminar
  4. Kaixo Jose Luis,Izaskun Iturralde naiz.Zuk azaltzen zenuen bezala nik nire ahotsa grabatu dut eta soinu artxibo hori mp3 bezala ezportatzen hasten naizenean elkarrizketa lauki bat zabaltzen zait esanez codificador"lame" behar dudala.Hori niretzako Everesta da.Bihar goizean jarraituko dugu.

    ResponderEliminar
  5. Mezu hori agertzen denean, esan baietz, artxi hori bileatu nahi duzula. Lame hori bilatzeko: (nik erderaz daukat:) c:/ -- todos los programas -- hor karpeta bat egon beharko litzateke: lame for audacity -- karpeta ireki eta barruan lame.dll edo horrelako artxibo bat dago, hori ireki eta mp3 a esportatu ahal izango duzu.

    Ea lortzen duzun. Biharko, printzipioz, beste gauzatxo batekin hasiko gara. Ondo izan!!

    ResponderEliminar
  6. Yepa ,Esteban naiz,"lame" artxiborekin geldituta nago.Irekitzen dut artxiboa baina"no se pudo abrir el archivo" dio.
    Beste gauza bat,memories on tve programarekin grabatu ezinik nabil eta zuk bertsio berria edo bidaliko didazula aipatu zenidan
    Eskerrik asko eta hurrengo arte Esteban

    ResponderEliminar